SharePoint løsninger
Her finder du en oversigt over nogle af de forskellige løsninger, vi kan tilbyde
Alt indenfor SharePoint
Vi optimerer jeres arbejdsgange med en SharePoint IT-løsning, der er lavet specifikt til jer.
Support på SharePoint-løsninger
Vi tilbyder alle virksomheder at købe et klippekort til SharePoint Support hos os – også selv om, I ikke er kunder hos OnePoint i forvejen.
Dokumentstyring
Hold styr på forskellige versioner og administrer rettigheder til jeres dokumenter og skabeloner. Integreres med Outlook, så korrespondancen med kunder også samles.
Kvalitetskontrol
Vi kan hjælpe med at gøre ISO-certificeringer, fx EN 1090-processen, markant nemmere og mere overskuelig.
Ordre- og produktionsstyring
Hold styr på salgs- og ordreflow. Vi kobler jeres it-systemer sammen og giver overblik og bedre styring.
Projektstyring
Bruger I for lang tid på at holde styr på jeres projekter? Ved hjælp af OnePoints SharePoint-løsning kan I skabe et meget bedre overblik over opgaverne.
Opsætning og integrationer
Vi hjælper din virksomhed i gang med at få det bedste ud af Office365-programmerne – fx SharePoint, Teams, BI, Flow m.fl.
CRM-system
Vi har udviklet vores eget CRM system, som hedder CRMPoint. Systemet er baseret på SharePoint og er et CRM-system som er brugervenligt og fleksibelt
Hvad er SharePoint-løsninger
En SharePoint-løsning er en webbaseret samarbejdsplatform, der giver virksomheder mulighed for at dele og organisere information og samarbejde om projekter og opgaver på en enkel og effektiv måde. Det inkluderer funktioner som dokumentbiblioteker, intranetsider, workflows og formulardesign. SharePoint-løsninger er alsidige IT-løsninger, der kan bruges af enkeltpersoner, afdelinger og hele virksomheder til at opnå en mere effektiv samarbejdsproces.
Hos OnePoint er vi specialister i at konstruere de rette IT-løsninger til alle slags virksomheder
Med udgangspunkt i den softwareløsning, I sikkert allerede har i jeres virksomheds Microsoft 365, er vi i stand til at optimere de arbejdsgange, der er mest relevante for jer. Vi tilbyder jer en velfungerende SharePoint-løsning, der er opsat til jer ved at bruge de IT-platforme, I allerede har – og med øje for jeres medarbejderes, samarbejdspartneres og kunders individuelle behov.
Vi er godt klar over, at det kan være svært at holde overblikket over, hvad der er muligt, og hvilke IT-løsninger der er mest optimale for jeres virksomhed. Måske har I kun en begrænset indsigt i, hvordan I kan tilpasse jeres IT-værktøjer, så de giver bedst mening for jer. Men det er lige præcis den indsigt, som vi kan give jer.
Vi tilbyder SharePoint-løsninger, der optimerer jeres daglige drift
Med vores hjælp får I en SharePoint-løsning, der er sat op, så den retter sig efter de ting, I skal bruge i jeres daglige drift – og med henblik på at skjule de mange redskaber og værktøjer, som I ikke har brug for. Det giver en optimal IT-løsning, der er fuldstændig fri for kommunikativ støj, og som sikrer, at jeres SharePoint-løsning giver en meget mere effektiv arbejdsplatform.
Det er netop derfor, vores samarbejde altid starter med et personligt møde, hvor vi hører om de udfordringer, problemer og behov, som medarbejderne i jeres virksomhed har.
Vi skræddersyer altid vores IT-løsninger til virksomheder
På vores første møde kortlægger vi altid jeres nuværende digitale arbejdsproces og lytter til de ønsker, der er til den optimale IT-løsning for jer – herefter leverer vi vores bud på en køreklar SharePoint-løsning, der er skabt med udgangspunkt i jeres digitale virkelighed.
På den måde sikrer vi den optimale IT-løsning, der matcher jeres virksomhed, baseret på jeres virksomheds størrelse og den branche, I hører under. Det er netop samarbejdet, der gør, at vi er i stand til at opsætte den perfekte SharePoint-løsning for jer. Optimale IT-løsninger til små virksomheder – og naturligvis også til større virksomheder – gør, at udbyttet af jeres eksisterende platform maksimeres, hvilket muliggør at arbejde mere målrettet end med hvilken som helst standardiseret IT-løsning.
Læs mere om RPA-løsninger her.
Få et overblik over et typisk forløb for, hvordan vi konstruerer den optimale it-løsning for virksomheder
Fase 1: Kaffemøde
Første møde er ganske uformelt, og her lytter vi til de udfordringer, som I har i brugen af jeres nuværende IT-løsning. Via sparring, hvor vi bygger bro mellem jeres udfordringer og de forhåndenværende muligheder, finder vi i fællesskab ud af, hvordan vi bedst kan optimere jeres virksomhed med en SharePoint-løsning, der passer 100 % til jeres arbejdsplads.
Fase 2: Afstemning af virksomhedens behov
Dette er en fase, hvor vi sammen med jer afklarer, præcist hvad der skal laves, så vi er sikre på at komme rigtigt godt fra start. Vi outsourcer ikke noget som helst i vores arbejdsproces – så al kommunikation foregår direkte med den dedikerede SharePoint-konsulent, som sidder med opgaven. I vil derfor få en fast kontaktperson, som vil føre jer igennem hele forløbet.
Fase 3: Opsætning og udvikling af en optimal it-løsning
Efter at I har godkendt kravspecifikationen, der er vores køreplan for opsætningen af en optimal SharePoint-løsning for jer, begynder vores IT-konsulenter at tilpasse jeres platform. Vi holder jer ajour med ugentlige opdateringer og inddrager jer løbende i processen. Vi sørger således for at holde jer opdateret, når vi når de vigtige milepæle.
Fase 4: Endelig implementering og vejledning
Vi tager gerne ud og underviser jer i systemet med kurser i SharePoint som en afrunding på processen. Det er dog sjældent nødvendigt, da de fleste føler sig godt klædt på til at bruge den nye løsning efter den kontakt, som vi har haft gennem hele processen.
Kontakt os for en uforpligtende snak
Vil du høre mere om, hvad OnePoint kan gøre for dig?