CRM-system

    Med et tilpasset CRM-system er det let at holde styr på dine kundedata. Et godt CRM hjælper dig desuden med at automatisere og optimere arbejdsgangene i din virksomhed. Læs mere om, hvad OnePoint kan gøre for dig og din virksomhed, hvis du mangler et effektivt CRM-system.

    Vælg et effektivt CRM-system, der skaber værdi for din virksomhed

    Dine kunder er naturligvis noget af det vigtigste for din forretning. Det gælder, uanset hvilken branche du driver virksomhed inden for, og hvilke produkter eller services din virksomhed tilbyder. Kunderne er det mest værdifulde, du har. Derfor bør du også prioritere et velfungerende CRM-system, der kan hjælpe dig med at holde styr på dine kundedata, optimere processer og sørge for, at der bliver taget så godt hånd om kunderne som muligt.

    Hvad er et godt CRM-system?

    Et system til CRM (Customer Relationship Management) er et stykke software, der hjælper dig med at indsamle og organisere vigtig data om dine kunder. Uanset hvad du beskæftiger dig med, er dette et fuldtidsarbejde. Et arbejde, der afhænger af, at der ikke sker fejl inden for området. At investere i et godt og velfungerende CRM-system er derfor essentielt for en virksomhed, der har en målsætning om at tage deres kundetilfredshed til det næste niveau.

    Det optimale CRM-system giver en lang række fordele, der vil gøre dig i stand til at identificere, forstå og hjælpe dine kunder, så du aldrig behøver at bekymre dig om at gå glip af potentiel omsætning som resultat af mangelfuld data.

    CRM systemer

    Hør mere om hvad vi kan gøre for jer.

      Det får du, når du vælger vores CRM løsning til din virksomhed:

      En fuldt integrerbar løsning, der henter relevant data fra alle dine øvrige it-systemer
      En unik Microsoft CRM-løsning uden økonomisk binding, hvor dit data ligger i dit eget Office 365.
      Et yderst prisvenligt CRM-system, der kan skaleres op eller ned afhængig af dit behov

      Book et møde og hør mere om vores CRM-system

      Dine fordele ved at vælge et Microsoft CRM-system fra OnePoint

      Jo mere du kender til dine kunder, desto lettere vil du have ved at give dem en positiv oplevelse, der både giver dig og kunden værdi i det lange løb. Nogle af nøgleordene er organisering og kvantificering af data, datatilgængelighed og mulighed for samarbejder på tværs.

      Gør dine kundedata lette at dokumentere – og bruge

      Al den berøring, dine kunder har med din virksomhed, skal identificeres og dokumenteres. Det kræver naturligvis noget mere end løse notater på et stykke papir. Og det er heldigvis også meget lettere end som så. For med et veludviklet CRM-system får du et redskab, der netop sørger for at at kvantificere og kategorisere kundedata, så det er let at bruge – selv på tværs af afdelinger i din virksomheds organisation.

      Alt er tilgængeligt i skyen for relevante medarbejdere

      Takket være dit CRM-system er du i stand til at holde styr på alle dine kunder og de informationer, der specifikt vedrører dem. Og det er lettere end nogensinde før at få adgang til det data, du har brug for, da det hele ligger tilgængeligt i skyen. Det betyder også, at dataet altid er tilgængeligt for de specifikke medarbejdere, der skal skal bruge det – uanset hvor de befinder sig, og hvilken platform de benytter sig af. Resultatet af brugen af det rette CRM-system bliver en meget mere effektiv drift med begrænset spildtid for kunder såvel som medarbejdere.

      Hjælper med at bevare kunderelationer

      Med en fælles og allestedsnærværende adgang til kundedata er det muligt for hvilken som helst medarbejder at levere det samme høje niveau af service ved at have adgang til det samme data. Hvis en kunde kun har et enkelt kontaktpunkt i din virksomhed, er der naturligvis en vis sandsynlighed for, at kunden på et eller andet tidspunkt vil komme til at arbejde sammen med en anden medarbejder. Når det sker, kan vores CRM-system hjælpe med at sørge for, at man ikke skal begynde helt fra bunden med at bygge en relation op. Det ville sandsynligvis også kunne være til gene for den pågældende kunde, da der ikke er sikkerhed for, at den nye medarbejder forstår den pågældende kundes præferencer og udfordringer.

      Vores CRM-system eliminerer fuldstændig problemer af denne type ved at lade relevant information være tilgængelig i skyen for hvem, der end måtte have brug for det. Og det giver samtidig nogle oplagte muligheder for velfungerende samarbejder internt i virksomheden og med eksterne samarbejdspartnere.

      Et CRM-system forbedrer din kundeservice betragteligt

      Når du driver en virksomhed, er tiden naturligvis vigtig – og det samme kan siges om dine kunders tid. Skulle du blive udsat for, at dine kunder gerne vil have løst en given opgave eller et problem hurtigt, kan vores CRM-systemer hjælpe dig med at tage dig af sagen så hurtigt som muligt.

      For så snart en kunde kontakter din virksomhed, kan enhver medarbejder hurtigt hente alle informationer fra hele samarbejdet og få dem vist i et overskueligt format på deres skærme. Herved kan rette vedkommende finde relevant kundehistorik, præferencer eller andet, der kan sørge for, at opgaven bliver løst til kundens fulde tilfredsstillelse.

      Skulle løsningen på kundens forespørgsel eller problem ikke ligge lige for, gør vores CRM-system det muligt at arbejde friktionsfrit sammen med andre medarbejdere i organisationen, så løsningen lettere kan findes i fællesskab. Med vores CRM-system bliver god kundeservice så let, som det det kan være.

      Vælg et CRM-system, der automatiserer trivielle arbejdsopgaver

      At foretage et afsluttet salg er sjældent så simpelt som bare at få kunden til at acceptere købet. Der vil altid være adskillige små opgaver i forbindelse med salget, som skal ordnes, for at hele processen fungerer ordentligt. Måske er der formularer og skemaer, der skal udfyldes. Måske er der andre afdelinger eller medarbejdere i organisationen, der skal adviseres.

      Denne type af småopgaver, der er sekundære i forhold til kernearbejdet, kan være ret ressourcekrævende. Men med vores CRM-system er der mulighed for at fjerne denne byrde fra dine medarbejderes skuldre ved at automatisere nogle af de processer, der altid finder sted i forbindelse med et salg eller andet. Det betyder, at der bliver frigivet mere tid til, at medarbejderen kan koncentrere sig om ting, der direkte har noget med kunden at gøre frem for at skulle bruge værdifuld tid på de bagvedliggende småopgaver.

      Vores CRM-system sørger for, at al kommunikation bliver lagret og samlet; e-mailkorrespondancer, kalendersatte møder og fremsendte dokumenter er på bekvemmelig vis samlet ét sted, som hurtigt kan findes, når en medarbejder er i kontakt med kunden. Derved er vores CRM-system med til at facilitere den bedste mulighed for kunderelateret udvikling og at sikre den fortsatte succes i samarbejdet.

      Har du lyst til at vide mere om, hvad vores CRM-system kan give dig?

      Vi har samlet alle relevante informationer om vores CRM-system, som du kan finde på en dedikeret hjemmeside. Her kan du læse mere om fordelene og eventuelt booke en uforpligtende præsentation af vores effektive CRM-modul.

      Læs meget mere om vores CRM-system CRMPoint her.

      Kontakt os for en uforpligtende snak

      Vil du høre mere om, hvad OnePoint kan gøre for dig?

        loader