Vi udarbejder den optimale platform ud fra din eksisterende SharePoint-løsning

    Her finder du en oversigt over nogle af de forskellige løsninger, vi kan tilbyde

    Alt indenfor SharePoint

    Vi optimerer jeres arbejdsgange med en SharePoint IT-løsning, der er lavet specifikt til jer.

    Support på SharePoint-løsninger

    Vi tilbyder alle virksomheder at købe et klippekort til SharePoint Support hos os – også selv om, I ikke er kunder hos OnePoint i forvejen.

    Dokumentstyring

    Hold styr på forskellige versioner og administrer rettigheder til jeres dokumenter og skabeloner. Integreres med Outlook, så korrespondancen med kunder også samles.

    Intranet

    Vælg en SharePoint-løsning, der sikrer bedre samarbejde, højere tilfredshed og øget vidensdeling internt i organisationen.

    Kvalitetskontrol

    Vi kan hjælpe med at gøre ISO-certificeringer, fx EN 1090-processen, markant nemmere og mere overskuelig.

    Ordre- og produktionsstyring

    Hold styr på salgs- og ordreflow. Vi kobler jeres it-systemer sammen og giver overblik og bedre styring.

    Projektstyring

    Bruger I for lang tid på at holde styr på jeres projekter? Ved hjælp af OnePoints SharePoint-løsning kan I skabe et meget bedre overblik over opgaverne.

    Opsætning og integrationer

    Vi hjælper din virksomhed i gang med at få det bedste ud af Office365-programmerne – fx SharePoint, Teams, BI, Flow m.fl.

    Produkter under udvikling

    Vi arbejder med at udvikle vores helt eget CRM system, det hedder CRMPoint. Systemet er baseret på SharePoint, men tilpasset og mere brugervenligt.

    Hos OnePoint er vi specialister i at konstruere de rette it-systemer til alle slags virksomheder

    Med udgangspunkt i den softwareløsning, I sikkert allerede har i jeres virksomhed Microsoft 365, er vi i stand til at optimere de arbejdsgange, der er mest relevante for jer. Vi tilbyder jer en velfungerende SharePoint-løsning, der er opsat til jer ved at bruge de it-platforme, I allerede har – og med øje for jeres medarbejderes, samarbejdspartneres og kunders individuelle behov.

    Vi er godt klar over, at det kan være svært at holde overblikket over, hvad der er muligt, og hvilke it-løsninger, der er mest optimale til din virksomhed. Måske har I kun en begrænset indsigt i, hvordan I kan tilpasse jeres it-værktøjer, så de giver bedst mening for jer. Men det er lige præcis den indsigt, som vi kan give jer. Med vores hjælp får I en SharePoint-løsning, der er sat op, så den retter sig efter de ting, som I skal bruge i jeres daglige drift – og med henblik på at skjule de mange redskaber og værktøjer, som I ikke har brug for. Det giver en optimal it-løsning, der er fuldstændig fri for kommunikativ støj, og som sikrer at jeres SharePoint-løsning giver en meget mere effektiv arbejdsplatform.

    Det er netop derfor, at vores samarbejde altid starter med et personligt møde, hvor vi bestræber os på at høre om de udfordringer, problemer og behov, som medarbejderne i jeres virksomhed har. Her kortlægger vi jeres nuværende digitale arbejdsproces, lytter til de ønsker, der er til den optimale it-løsning for jer – herefter leverer vi vores bud på en køreklar SharePoint-løsning, der er skabt med udgangspunkt i jeres digitale virkelighed. På den måde sikrer vi den optimale it-løsning, der matcher jeres virksomhed, baseret på jeres virksomheds størrelse og den branche, som jeres virksomhed hører under. Det er netop samarbejdet, der gør, at vi er i stand til at opsætte den perfekte SharePoint-løsning for jer. En optimal it-løsning, der maksimerer udbyttet af jeres eksisterende platform og gør det muligt at arbejde meget mere målrettet end med hvilken som helst standardiseret it-løsning.

    Få et overblik over et typisk forløb for, hvordan vi konstruerer den optimale it-løsning for virksomheder

    Fase 1: Kaffemøde

    Det er her, at vi lytter til jeres udfordringer, som I har i brugen af jeres nuværende it-løsning. Via sparring, hvor vi bygger bro mellem jeres udfordringer og de forhåndenværende muligheder, finder vi i fællesskab ud af, hvordan vi bedst kan opsætte en optimal it-løsning, der passer 100 % til jeres arbejdsplads.

    Fase 2: Afstemning af virksomhedens behov

    Dette er en fase, hvor vi sammen med jer afklarer, præcist hvad der skal laves, så vi er sikre på at komme rigtigt godt fra start. Vi outsourcer ikke noget som helst i vores arbejdsproces – så al kommunikation foregår direkte med den dedikerede OnePoint-ansatte, som sidder med opgaven. Du vil derfor få en fast kontaktperson, som vil føre dig igennem hele forløbet.

    Fase 3: Opsætning og udvikling af en optimal it-løsning

    Efter at I har godkendt kravspecifikation, der er vores køreplan for opsætningen af en optimal it-løsning for jer, begynder vores konsulenter med at tilpasse jeres platform. Vi holder jer ajour med ugentlige opdateringer og inddrager jer løbende i processen. Vi sørger således for at holde jer opdateret, når vi når de vigtige milepæle.

    Fase 4: Endelig implementering og vejledning

    Vi tager gerne ud og underviser jer i systemet som en afrunding på processen. Det er dog sjældent nødvendigt, da de fleste føler sig godt klædt på til at bruge den nye løsning/systemet efter den kontakt, som vi har haft gennem hele processen.

    Kontakt os for en uforpligtende snak

    Vil du høre mere om, hvad OnePoint kan gøre for dig?

    loader