Vi udvikler optimale intranet-løsninger tilpasset den enkelte virksomhed

    Få professionel hjælp til at gøre jeres intranet til et strømlinet system til bedre vidensdeling og kommunikation

    Hos OnePoint er vi et dedikeret team af specialister, som har ekspertise i at tilpasse de it-løsninger, som I allerede har i jeres virksomhed med udgangspunkt i jeres særlige behov, ønsker og individuelle arbejdsgange. Med vores hjælp får du således en platform til at forbinde de vitale værktøjer, som medarbejderne bruger dagligt, i en enkelt digital oplevelse. Hermed får I et værdifuldt redskab, der er tilpasset til netop jer.

    ― Kontakt os og hør mere

    Sådan griber vi det an, når vi bygger det perfekte intranet til jer ud fra jeres eksisterende Office365-løsning

    Vi specialiserer os i at producere ekstraordinære intranetløsninger, der har unikke, innovative funktioner og elegant indrettede brugeroplevelser, der vil involvere medarbejdere, forbedre processer og drive samarbejder fremad i det daglige arbejde.

    Det lyder måske omstændeligt og enormt ressourcekrævende at skabe sådan en platform. Men det er nok faktisk ikke så slemt, som det måske lyder. For når vi udvikler den perfekte intranet-løsning til jer, gør vi det med udgangspunkt i det software, I ganske sikkert allerede har i huset.

    Vi bruger de byggesten, der findes i jeres eksisterende Office365-løsning. En løsning, som vi har et uovertruffet og dybt kendskab til, som giver os mulighed for at udvælge blandt systemets overvældende udvalg af små elementer, der tilsammen skaber den perfekte intranet-løsning for jeres virksomhed.

    Vi har efterhånden guidet mange forskelligartede virksomheder og organisationer gennem processen med at oprette et tilpasset intranet og ændre deres perspektiv fra, at intranettet blot er et sted at sætte ‘ting’ ind, til at det er en anvendelig og central hub på den digitale arbejdsplads.

    Ved at udnytte det bedste af samarbejdsværktøjer som SharePoint, Office365 og jeres andre systemer, bliver intranettet en dynamisk, personlig og social platform, der gør det muligt for medarbejderne at arbejde og dele informationer på tværs af arbejdspladsen, uanset geografisk lokation, medie og afdeling. Med vores hjælp bliver jeres nye intranet-løsning ikke kun et sted at se dokumenter og finde personalepolitikker, telefonnumre og mailadresser på dine kollegaer i organisationen – det bliver en platform til at forbinde de vitale værktøjer, som medarbejderne bruger dagligt, i en enkelt digital oplevelse.

    ― Kontakt os og hør mere

    Vi har den rette ekspertise i at skabe de optimale intranet-løsninger til alle typer af virksomheder

    Det betyder ikke så meget, hvilken type af virksomhed I har. Eller hvilken branche jeres virksomhed er en del af, for den sags skyld. For vores services bygger altid på et samarbejde. Hos os får du ikke et masseproduceret intranet-system, der er udviklet til at passe til mange forskellige virksomheder som muligt. Her får du et intranet-system, der er tilpasset jeres virkelighed. Det kræver naturligvis, at vi sætter os ned og får en fælles dialog, hvor vi har mulighed for at identificere jeres udfordringer i detaljer. Vi sætter nemlig en særlig ære i at lytte til jeres behov og give konkret sparring, der altid vil tage udgangspunkt i at give jer et effektivt værktøj, der gør at I kan udføre jeres arbejde på den bedst mulige måde.

    Hos OnePoint har vi specialiseret os i at tilpasse de gængse software-løsninger fra Microsoft, der er det ubetinget største softwarehus i verden. Det kræver en vis specialviden inden for et område, der er i konstant udvikling og bevægelse. Og det er netop den service, vi er stolte over at kunne levere. Det betyder også, at når vi først har optimeret jeres intranet, er det op til jer, om I fortsat har brug for vores ekspertise.

    ― Kontakt os og hør mere

    Vi kan blandt andet hjælpe dig med at tilrettelægge disse features i jeres intranet-system

    • Få overblik over dagens besøgende
    • Se oversigt over fødselsdage og jubilæer i organisationen
    • Se status om mødelokalers tilgængelighed
    • Grafiske visualiseringer af KPI’er
    • Hent automatiserede informationer fra sociale medier
    • Få indlejret nyheder fra eksterne medier
    • Skab en overskuelig samling af links til vigtige dokumenter
    • Indlejr billeder fra aktuelle begivenheder og events
    • Find genvej til integrerede applikationer – fx Zendesk

    ― Kontakt os og hør mere

    Vil du vide mere om, hvilken forskel vi kan gøre ved at optimere jeres intranet?

    Tag kontakt til vores specialist, Lars, der kan gøre jer endnu klogere på, hvilke muligheder der er for at skabe den perfekte intranet-løsning for netop jeres virksomhed.

    Ring til Lars på telefonnummer +45 5350 0941 eller skriv til ham via formularen her på siden. Så tager vi kontakt til jer hurtigst muligt.

    ― Kontakt os og hør mere

    Læs om andre løsninger

    nyhed-placeholder

    Vil du vide mere?

    Lars kan gøre dig endnu klogere på kvalitetskontrol.

    Ring til Lars på +45 5350 0941 eller skriv til ham nedenfor

      loader