Opsætning & integrationer
Opsætninger
Som SharePoint, Teams, BI, OneNote, Flow m.fl. Kontakt os for at få rådgivning indenfor mulighederne, med Microsoft 365 værktøj.
Integrationer
Det har eksempelvis været med integration af følgende systemer:
- e-conomic
- Zendesk
- Jira
- Uniconta
- NAV
- BusinessCentral
- Minuba
- Og mange flere
Vi viser gerne eksempler på flere forskellige typer af integrations løsnings muligheder i et uforpligtende Teams møde.
Bruger I i forvejen andre systemer som Google Drive eller Dropbox, kan jeres filer let flyttes til Microsoft365. Læs mere her om, hvordan man flytter filer fra Dropbox til Onedrive. Eller er I interesseret i at høre mere om integration mellem forskellige programmer via Power Apps, kan I læse mere her.
API Løsninger
I en digital verden, hvor sammenhæng og effektivitet er afgørende, kan API-løsninger være en game-changer for jeres virksomhed. API’er, eller Application Programming Interfaces, fungerer som broer mellem forskellige softwareapplikationer, hvilket gør det muligt for dem at interagere med hinanden uden manuel intervention.
Ved at integrere API-løsninger i jeres virksomheds-setup, kan I automatisere dataudvekslingen mellem jeres systemer, hvilket reducerer tidsforbruget og fejl. Det kan være alt fra at synkronisere data mellem jeres CRM- og dokumentstyringssystem, til at automatisere faktureringsprocesser ved at forbinde dit regnskabssystem med jeres platform.
Endnu vigtigere er, at API-løsninger kan skræddersys til jeres specifikke behov, hvilket giver jer fleksibiliteten til at opbygge et IT-setup, der passer perfekt til jeres virksomheds unikke krav.
Vi har en bred erfaring med at implementere effektive API-løsninger, og vi vil gerne hjælpe dig med at udforske, hvordan du kan gøre din virksomheds dagligdag nemmere og mere effektiv. Kontakt os for en uforpligtende snak om de mange muligheder, der ligger i API-integration.
Kontakt os for en uforpligtende snak
Vil du høre mere om, hvad OnePoint kan gøre for dig?