SharePoint-intranet
Et effektivt intranet er et must for en arbejdsplads, hvor kommunikation, vidensdeling og samarbejde er i centrum.
Hos OnePoint leverer vi skræddersyede SharePoint-intranetløsninger, der styrker din virksomheds digitale arbejdsmiljø, fremmer bedre samarbejde og skaber forudsætninger for øget medarbejderengagement.
Vi tilpasser intranettet efter din virksomheds specifikke behov og sikrer, at det passer til alle medarbejdere, uanset afdeling og funktion.
Hvorfor vælge en intranetløsning?
Det er nok de færreste, der vil erklære sig uenige i, at et intranet er et godt arbejdsredskab.
Hos OnePoint er vi dog store fortalere for, at virksomheder har en intern platform, hvor medarbejdere kan få adgang til de samme vigtige oplysninger, dele viden, samarbejde om projekter og kommunikere med hinanden.
Og der er mange grunde til at investere i en intranetløsning: Et velfungerende intranet kan bl.a bidrage til at skabe en sammenhængende arbejdskultur og fremme samarbejde på tværs af teams og afdelinger.
Desuden giver det medarbejdere mulighed for effektiv dokumentstyring og -deling, hvilket reducerer tidsspilde og øger produktiviteten.
Med et intranet som arbejdsredskab kan virksomheder sikre, at deres medarbejdere har adgang til de nødvendige ressourcer og informationer for at udføre deres arbejde effektivt, uanset hvor de befinder sig.
Derfor understreger vi også gerne vigtigheden i, at have et velimplementeret intranet for at kunne skabe en dynamisk arbejdsplads, der kan imødekomme kravene, som stilles i den digitale tidsalder.
Hør mere om den dynamiske, digitale samarbejdsportal
Derfor er SharePoint et godt valg
Der findes mange intranetløsninger – rigtig mange! Det kan derfor være svært at vælge, for hvilken løsning passer til lige netop jeres virksomhed? Svaret er ganske enkelt SharePoint.
Her får I et intranet med en stor tilpasningsgrad, masser af smarte funktioner og en enorm brugervenlighed, der samtidig er en dynamisk, personlig og social intranetplatform.
Hos OnePoint kan vi hjælpe jer med at opbygge et intranet, der integreres med Microsoft 365 og jeres andre systemer. Dette gør platformen til et centralt knudepunkt, hvor medarbejdere nemt kan arbejde og dele informationer på tværs af arbejdspladsen, uanset hvor de befinder sig.
Vi sikrer, at jeres nye intranetløsning bliver mere end blot et sted at finde dokumenter og kontaktoplysninger; det bliver en dynamisk platform, der forbinder alle de værktøjer, som medarbejderne bruger dagligt – alt sammen integreret i én digital oplevelse.
På den måde kan man faktisk sige, at et SharePoint-intranet bliver en forlængelse af jeres personlige samarbejde.
Et ideelt intranet til jer, der i forvejen anvender Microsoft 365
Hvis I allerede bruger Microsoft 365-værktøjer, bliver det ikke meget mere oplagt, at I får SharePoint ind i virksomheden. Det er både nemt og intuitivt at integrere Microsoft-intranettet med jeres øvrige digitale værktøjer under 365-paraplyen.
Når I har valgt SharePoint som intranet, vil vi indlede med et fælles møde, hvor vi sammen kortlægger jeres behov med det formål at skabe det optimale værktøj til at understøtte jeres arbejde.
Vi har stor erfaring med at implementere Microsofts SharePoint løsninger og tilpasse dem til vidt forskellige intranetbehov og arbejdsprocesser. Man kunne måske tænke, at implementeringen af et (nyt) intranet er en omfattende opgave, men faktisk er udviklingen af den ideelle intranetløsning langt nemmere og hurtigere end antaget.
Vi bygger på jeres eksisterende digitale fundament og udvikler i tæt samarbejde med jer, hvilket skaber en løsning, der passer til jeres arbejdsmetoder og softwarebehov. Med os har vi en grundig forståelse for jeres eksisterende Microsoft 365-løsning, og det gør os i stand til at skabe et intranet, der passer perfekt ind i jeres digitale arbejdsplads.
Når I så har fået et intranet, som er skræddersyet til jeres behov og arbejdsmetoder, slipper vi jer ikke bare – vi står nemlig altid til rådighed med yderligere hjælp og support for at sikre, at I en intranetløsning, der kontinuerligt giver mulighed for bedre vidensdeling og kommunikation medarbejderne imellem.
Hvad kan et SharePoint-intranet bruges til?
Microsoft-intranettet SharePoint giver mulighed for, at medarbejdere – enten via pc eller mobil – nemt kan holde sig opdateret på interne nyheder, kundetiltag, begivenheder og meget mere. Herunder lister vi nogle af de features, der kan integreres i SharePoint:
- Se besøgende for dagen
- Se grafisk visualisering af KPI’er
- Indlejre nyheder fra eksterne kilder
- Finde genvej til integrerede applikationer
- Hente automatiseret data fra sociale medier
- Tjekke tilgængelighed af mødelokaler i realtid
- Følge med i fødselsdage og jubilæer i organisationen
- Oprette en oversigtlig samling af links til vigtige dokumenter
- Indlejre billeder fra aktuelle begivenheder og arrangementer
SharePoint er en fleksibel intranetløsning med mange fordele
Med en SharePoint-løsning fra OnePoint kan du se frem til en brugervenlig medarbejderportal, der er skræddersyet til vidensdeling og dokumenthåndtering.
Vores SharePoint-intranetløsning er designet til virksomheder med grundlæggende behov inden for et intranet og er derfor særligt anvendelig for jer, der ønsker et redskab til vidensdeling og dokumentstyring.
En af fordelene ved at vælge en SharePoint-baseret intranetløsning er, at du forbliver i det velkendte Office 365-miljø, hvilket gør det let for dine medarbejdere at navigere og arbejde på intranettet.
Hvis dine behov ændrer sig over tid, kan løsningen nemt skaleres ved at tilføje nye moduler og funktionaliteter, og med SharePoint vil der derfor aldrig blive tale om, at I skal til at finde en erstatning herfor, fordi jeres intranet er uddateret i forhold til virksomhedens behov.
Tværtimod, for med OnePoint som din partner kan du være sikker på, at din virksomhed får en skalerbar intranet-løsning, der løbende kan tilpasses jeres behov og vækst.
Kontakt os i dag for et skræddersyet SharePoint-intranet
Få et SharePoint-intranet, der styrker samarbejdet, øger tilfredsheden og fremmer vidensdeling internt i jeres organisation.
Er det noget, der lyder interessant for jer? Med OnePoint som jeres pålidelige partner i implementeringen af effektive SharePoint-løsninger får I en personlig service, der tager højde for jeres virksomheds unikke kultur og arbejdsgange.
Vi skræddersyr løsninger, der passer til jeres behov og sikrer en gnidningsfri integration med jeres eksisterende Microsoft 365-miljø.
Har I interesse i at optimere arbejdsprocesser, styrke sikkerheden og skabe større tilfredshed blandt medarbejderne gennem et avanceret, men brugervenligt intranet, så tøv ikke med at kontakte os for en uforpligtende samtale om jeres SharePoint-behov.
Vi er til rådighed på tlf. +45 70 40 48 90, mail kontakt@onepoint.dk eller via vores kontaktformular, hvor vi sidder klar til at lytte til jer og finde de bedste løsninger, der matcher jeres specifikke branche, arbejdsgange og krav.
Derudover tilbyder vi integration af jeres øvrige it-værktøjer, så I får en helhedsorienteret løsning, der skaber øget kvalitet i jeres arbejde og for jeres kunder.
Læs om andre løsninger
Vil du vide mere?
Lars kan gøre dig endnu klogere på kvalitetskontrol.
Ring til Lars på +45 5350 0941 eller skriv til ham nedenfor