CRM-system

    Med vores CRM-system (CRMPoint) er det let at holde styr på dine kundedata. Et godt CRM system hjælper dig desuden med at automatisere og optimere arbejdsgangene i din virksomhed. Læs mere om, hvad OnePoint kan gøre for dig og din virksomhed, hvis du mangler et effektivt CRM-system.

    Vælg et effektivt CRM-system, der skaber værdi for din virksomhed

    Dine kunder er naturligvis noget af det vigtigste for din virksomhed. Det gælder for alle virksomheder og uanset hvilke produkter eller services din virksomhed tilbyder. Kunderne er det mest værdifulde, du har. Derfor bør du også prioritere et velfungerende CRM-system, der kan hjælpe dig med at holde styr på dine kundedata, optimere processer og sørge for, at der bliver taget så godt hånd om kunderne som muligt.

    Hvad er CRM? Og hvad gør et CRM-system godt?

    Kort fortalt er et CRM (Customer Relationship Management) et software, der hjælper dig med at indsamle og organisere vigtig data om dine kunder. Dine medarbejdere skal også kunne få hurtigt overblik over information på kunderne og evt. relaterede emails og dokumenter.   At investere i et godt og velfungerende CRM-system er derfor essentielt for en virksomhed, der har en målsætning om at have den bedste kundeservice og kundetilfredshed .

    Det optimale CRM-system giver en lang række fordele, der vil gøre dig i stand til at identificere, forstå og hjælpe dine kunder, så du aldrig behøver at bekymre dig om at gå glip af potentiel omsætning som resultat af mangelfuld data.

    CRM systemer

    Hør mere om hvad vi kan gøre for jer.

    Det får du, når du vælger vores CRM løsning til din virksomhed:

    Fuld integreret løsning i Microsoft 365
    En unik Microsoft CRM-løsning, hvor data altid er i jeres Microsoft 365.
    Mange muligheder for integration med Microsoft økonomisystemer som Business Central, Dynamics 365FO, NAV samt e-conomic mfl.

    Book et møde og hør mere om vores CRM-system

    Dine fordele ved at vælge et Microsoft CRM-system fra OnePoint

    Jo mere du kender til dine kunder, desto lettere vil du have ved at give dem en positiv oplevelse, der både giver dig og kunden værdi i det lange løb. Nogle af nøgleordene er brugervenlighed, tilgængelighed, organisering af data og mulighed for samarbejder på tværs.

    Gør dine kundedata lette at dokumentere – og bruge

    Al den berøring, dine kunder har med din virksomhed, skal identificeres og dokumenteres. Det kræver naturligvis noget mere end løse notater på et stykke papir. Og det er heldigvis også meget lettere end som så. For med OnePoint veludviklet CRM-system får du et brugervenligt værktøj, der netop sørger for at kategorisere kundedata, så det er let at bruge – selv på tværs af afdelinger i din virksomheds organisation.

    Alt er tilgængeligt i skyen for relevante medarbejdere

    Takket være dit CRM-system er du i stand til at holde styr på alle dine kunder og de informationer, der specifikt vedrører dem. Og det er lettere end nogensinde før at få adgang til de data, du har brug for, da det hele ligger tilgængeligt i skyen. Det betyder også, at dataene altid er tilgængelige for de specifikke medarbejdere, der skal bruge dem – uanset hvor de befinder sig, og hvilken platform de benytter sig af. Der er også altid styr på rettigheder i forhold til medarbejderne, til hvem som kan se hvad, i CRM-systemet via vores brugervenlige rettighedsstyring, som også standard inkluderer AD og grupper til rettighedsstyring.

    Hjælper med at bevare kunderelationer

    Med en fælles og brugervenlig adgang til kundedata er det muligt for hvilken som helst medarbejder at levere det samme høje niveau af service. Hvis en kunde kun har et enkelt kontaktpunkt i din virksomhed, er der naturligvis en vis sandsynlighed for, at kunden på et eller andet tidspunkt vil komme til at arbejde sammen med en anden medarbejder. Når det sker, kan vores CRM-system hjælpe med at sørge for, at man ikke skal begynde helt fra bunden med at bygge en relation op. Det ville sandsynligvis også kunne være til gene for den pågældende kunde, da der ikke er sikkerhed for, at den nye medarbejder forstår den pågældende kundes præferencer og udfordringer.

    Vores CRM-system eliminerer fuldstændig problemer af denne type ved at lade relevant information være tilgængelig i skyen for hvem, der end måtte have brug for det. Og det giver samtidig nogle oplagte muligheder for velfungerende samarbejder internt i virksomheden og med eksterne samarbejdspartnere.

    Et CRM-system forbedrer din kundeservice betragteligt

    Når du driver en virksomhed, er tiden naturligvis vigtig – og det samme kan siges om dine kunders tid. Skulle du blive udsat for, at dine kunder gerne vil have løst en given opgave eller et problem hurtigt, kan vores CRM-systemer hjælpe dig med at tage dig af sagen så hurtigt som muligt. For så snart en kunde kontakter din virksomhed, kan enhver medarbejder hurtigt hente alle informationer fra hele samarbejdet og få dem vist i et overskueligt format på deres skærme. Herved kan rette vedkommende finde relevant kundehistorik, præferencer eller andet, der kan sørge for, at opgaven bliver løst til kundens fulde tilfredsstillelse.

    Skulle løsningen på kundens forespørgsel eller problem ikke ligge lige for, gør vores CRM-system det muligt at arbejde nemt sammen med andre medarbejdere i organisationen, så løsningen bliver et værdifuldt værktøj for hele virksomheden. Med vores CRM-system bliver god kundeservice så let, som det det kan være.

    Vælg et CRM-system, der automatiserer trivielle arbejdsopgaver

    At foretage et afsluttet salg er sjældent så simpelt som bare at få kunden til at acceptere købet. Der vil altid være adskillige små opgaver i forbindelse med salget, som skal håndteres, for at hele processen fungerer ordentligt. Måske er der formularer og kontrakter, der skal udfyldes. Måske er der andre afdelinger eller medarbejdere i organisationen, der skal adviseres. Denne type af småopgaver, der er sekundære i forhold til kernearbejdet, kan være ret ressourcekrævende. Men med OnePoint CRM-system er der mulighed for at fjerne denne byrde fra dine medarbejderes skuldre ved at automatisere nogle af de processer, der altid finder sted i forbindelse med et salg eller andet. Det betyder, at der bliver frigivet mere tid til, at medarbejderen kan koncentrere sig om ting, der direkte har noget med kunden at gøre, frem for at skulle bruge værdifuld tid på de bagvedliggende småopgaver.

    Vores CRM-system sørger for, at al kommunikation bliver lagret og samlet; e-mailkorrespondancer, kalenderplanlagte møder og fremsendte dokumenter er på bekvemmelig vis samlet ét sted, som hurtigt kan findes, når en medarbejder er i kontakt med kunden. Derved er vores CRM-system med til at facilitere den bedste mulighed for kunderelateret udvikling og at sikre den fortsatte succes i samarbejdet.

    Book en gratis og uforpligtende demo af vores Microsoft CRM system!

    Book herunder en gratis og uforpligtende demo af vores effektive CRM løsning, som er fuldt integreret med Microsoft 365.

    Kontakt os for en uforpligtende snak

    Vil du høre mere om, hvad OnePoint kan gøre for dig?

    loader