Få et effektivt system til kvalitetsstyring

    Bedre vidensdeling og kommunikation

    Et kvalitetsstyringssystem er en platform til at forbinde de vitale værktøjer, som jeres virksomheds medarbejdere bruger dagligt, i en enkelt digital oplevelse.

    Vi specialiserer os i at producere ekstraordinære løsninger, der har unikke, innovative funktioner og elegant indrettede oplevelser, der vil involvere medarbejdere, forbedre processer og drive samarbejdet på tværs af mennesker og afdelinger mod helt nye og forbedrede niveauer.

    Vi har guidet mange organisationer inden for vidt forskellige brancher gennem processen med at oprette en passende løsning. Det har resultereret i en ændring af deres perspektiv fra, at det blot er et sted at sætte forskellige filer og links ind, til at det er en central hub på den digitale arbejdsplads.

    Ved at udnytte det bedste af samarbejdsværktøjer som SharePoint, Office 365, og de it-systemer, I ellers har i jeres virksomhed, bliver jeres platform et dynamisk, personlig og system, der gør det muligt for medarbejderne at sikre kvaliteten af jeres arbejde og dele informationer på tværs af arbejdspladsen, uanset den geografiske lokation, hvilken skærmtype, der bruges og hvilken afdeling den pågældende medarbejder befinder sig i.

    Det bliver hermed en platform til at forbinde alle de vitale værktøjer, som medarbejderne bruger dagligt, i en enkelt digital oplevelse, der optimerer de arbejdsprocesser, I har i jeres virksomhed. Her kan vi tilrettelægge versionering, godkendelsesprocesser og notifikationer, så de tilføjer værdi til jeres virksomhed og sikrer kvaliteten og faciliterer den nødvendige dokumentation af jeres daglige arbejde.

    Fordele ved at få OnePoint til at guide jer til bedre kvalitetsstyring gennem jeres eksisterende IT-platform

    Certificering

    Signaler kvalitet via gennemsigtighed og dokumentation

    Systemet kan sikre den nødvendige certificering gennem anerkendte standarder som for eksempel ISO 9001 og EN 1090.

    Automatisk opdatering

    Langtidssikret løsning

    En løsning der løbende bliver opdateret med nye features og sikkerhed

    Lær af jeres fortiden

    Gør jeres processer endnu bedre med udgangspunkt i data

    Optimering af projektet på baggrund af tidligere arbejdsopgaver, da al projektinformation bliver gemt, selvom et projekt er blevet afviklet.

    Brugervenligt dashboard

    Gør processen mere effektiv via det gode overblik

    Et dashboard, som indeholder informationer om et givent projekt med tilhørende dokumenter, tegninger, mails og billeder.

    Features, der kan implementeres i jeres kvalitetsstyringssystem:

    • Dagsrapporter
    • Afvigerapporter
    • Modtagekontrol
    • Selve kvalitetskontrollen
    • Billeddokumentation
    • GEO-kobling på rapporterne
    • Modtag notifikationer, når bestemte rapporter bliver oprettet eller når nogle rapporter bliver oprettet på projekter eller ordrer, du har ansvar for
    • Certifikater, som sendes via mail fra en underleverandør, kan også lægges ind i systemet, så al dokumentation angående en ordre eller et projekt er samlet ét sted
    • Systemet kan scanne indgående mails og se, om de indeholder et certifikat samt projekt- eller ordrenummer

    Kontakt os for en uforpligtende snak

    Kontakt os i dag for at få en uforpligtende dialog om, hvordan et system til kvalitetsstyring kan gøre en markant forskel for jeres virksomhed.

    Hvad er kvalitetsstyring?

    Kvalitetsstyring kan være et svært begreb at forholde sig til. Det beskriver en samling af forskellige vitale processer i jeres virksomhed, der er implementeret i jeres arbejdsgange for at I kan levere og blive ved med at levere nogle produkter eller services, som gør jeres kunder tilfredse.

    Overordnet kan man sige, at jeres kvalitetsstyring er jeres arbejde, der beskæftiger sig med at overvåge og monitorere alle de opgaver og processer, der skal gennemføres for at nå til det niveau af kvalitet, som I ønsker, at jeres produkt, jeres projekt eller jeres service skal have. Derfor vil et velfungerende system til kvalitetsstyring fokusere på at nå nogle bestemte langsigtede mål på baggrund af implementeringen af nogle mere kortsigtede tiltag i jeres virksomhed. Kvalitetsstyring kan skabe overblik over processerne for jeres medarbejdere, jeres samarbejder såvel som de tekniske processer, der indgår i jeres virksomheds branche, så der skabes en platform, der kan løfte kvaliteten af jeres arbejde op til det niveau, jeres virksomheds målsætning beskriver.

    For med et effektivt kvalitetsstyringssystem har I mulighed for at omsætte jeres virksomheds erklærede mål til konkrete politikker og digitale ressourcer, der kan hjælpe enhver medarbejder i jeres organisation med at udføre nogle arbejdsprocesser, der holder den standard, I har lagt jer fast på. Brugen af et konkret system til kvalitetsstyring sikrer hermed, at jeres ordrer eller projekter eksekveres mere effektivt.

    Effektivisering af arbejdsprocesserne i jeres virksomhed er dog ikke den eneste gavnlige effekt af kvalitetsstyring i dag. For et kvalitetsstyringssystem, der bliver brugt på den rigtige måde, kan bane vejen for yderligere forbedrede produkter og projekter gennem opsamling af relevant data. Kvalitetsstyringssystemet kan desuden sikre den nødvendige certificering gennem internationalt anerkendte standarder som for eksempel ISO 9001 og EN 1090, der signalerer kvalitet via gennemsigtighed og dokumentation. Med et system til kvalitetssikring er I således sikret overholdelse af de gældende standarder inden for jeres branche og går i retning af en langt mere data- og kvalitetsdrevet virksomhedskultur.

    Kvalitetsstyring kan både bruges som tilgang til at sikre kundetilfredsheden, reducere tidsmæssige ressourcer og at minimere risikoen for fejl og omkostningstunge processer med at lave et utilfredsstillende stykke arbejde om.

    loader