18.03.2019

Supporter – Stillingen er nu ved at blive besat!

Erfaren IT-supporter med stærke Microsoft-kompetencer

Hvis du har minimum 1 års relevant erhvervserfaring med IT-support og samtidig brænder for at være den ansvarlige for kundesupporten i et dynamisk udvikler team, så er der en ledig supporter stilling hos SharePoint konsulenthuset OnePoint i Ikast.

Vi har mange spændende igangværende opgaver og lige så mange, der venter på at komme i gang. Derfor søger vi nu en ny kollega til vores team, der med sine stærke kompetencer, store erfaring og passion for IT-support, kan være med til at støtte op omkring den faglige og forretningsmæssige udvikling i OnePoint.

Serviceorienteret SharePoint Supporter 

Som SharePoint-supporter vil du komme til at arbejde med en meget bred vifte af opgaver indenfor supportfunktionen hos vores kunder. Vores opgaver spænder bredt, men fællestrækket er, at de alle kræver positivt engagement og forretningsindsigt.

Dine opgaver

  • Fjernsupport, telefonsupport og mailsupport af erhvervskunder på flydende dansk. Området vil primært være indenfor Microsoft SharePoint.
  • Udarbejdelse af ”How to” vejledninger, både skriftligt og på video til vores hjemmeside og sociale medier.
  • Opsætning, support og undervisning indenfor SharePoint.
  • Opsætning, support og undervisning indenfor vores kommende CRM system.
  • Bindeleddet mellem kunderne og 2.level/backend support/udviklerne.
  • Der vil også være få opgaver omkring opsætning af servere.
     

Din profil

Vi forventer, at du har en baggrund inden for IT support eller andet relevant, der støtter op om- og supplerer i forhold til jobbet. Jobbet som IT-supporter kræver stor evne til at agere troværdigt og repræsentere OnePoint på en seriøs og professionel måde, samt håndtere en bred vifte af brugere med vidt forskelligt vidensniveauer. 

Personlig er du en proaktiv selvstarter, der arbejder energisk og dynamisk. Den daglige kundekontakt og et travlt miljø under konstant forandring, skal helst være noget der motiverer dig.
Du fokuserer på fremdrift, mål og resultater og trives i et miljø, hvor selvledelse vægtes højt. Som person har du et drive, en professionel tilgang og er kendetegnet ved at være systematisk og struktureret. Derudover håber vi, at du – som os – er rummelig og kan holde humøret højt, også når der er travlt. 

Det er væsentligt at du formår at tilpasse din dialog afhængig af kundens tekniske niveau og IT-forståelse og i en travl hverdag forstår vigtigheden af at være i et team og formår både at dele viden, samt at samarbejde på tværs i virksomheden. 

Vi forventer at du har følgende faglige kvalifikationer:  

  • Relevant erfaring med at supportere erhvervskunder med Office 365 udfordringer!
  • Problemløser, der tager ansvar for, at opgaven bliver løst, uanset om den skal løses af dig eller en 2.level/backend supporter/udvikler.
  • SharePoint/IIS-konfiguration og drift.
  • Microsoft SQL-konfiguration og drift.
  • MS Server og powershell scripts.
  • Backup af Microsoft-miljø og general erfaring med de fleste Microsoft-teknologier.
  • Du forstår dig på at administrere og konfigurere en bred vifte af IT-produkter.
  • Teoretisk uddannelse, som f.eks. Data tekniker, IT-supporter eller lignende.

Nedenstående vil også være en fordel, men det er ikke et krav – vi oplærer dig gerne.

  • Azur Cloud-konfiguration og drift
  • Javascript

Du tilbydes

  • Et udfordrende og afvekslende job i en mindre, men dynamisk, start-up virksomhed.
  • Et bredt spekter af arbejdsopgaver, samt ansvar for supporten til vores kunder.
  • Et supporter job uden aften- og weekend vagter.
  • Uformelt og hyggeligt arbejdsmiljø, med gode udviklingsmuligheder.
  • At blive en del af et fagligt kompetent team, der gør meget ud af at have et godt dagligt samarbejde, fælles arrangementer og en social arbejdspladskultur.
  • Et SharePoint konsulenthus i kraftig vækst, så den rette vil blive en del af et start-up hvor der er fuld fart over feltet og korte beslutningsveje.

Er du vores nye kollega? 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Serina Klejstrup Hedegaard på LinkedIn, eller via skh@onepoint.dk.
Se mere om os på vores social medier og følg os gerne.

Send CV og ansøgning til skh@onepoint.dk
Ansøgningsfristen er d. 22.04.2019. Samtaler afholdes i uge 16-17.
Tiltrædelse vil være fra omgående, eller 01. juni 2019.
Vi glæder os at høre fra dig.

Del
Tilbage til oversigten